Hem dividit el taller en 2 racons: safates sensorials (P3 i P4) i lectoescriptura (P5).
Al primer racó disposen de safates plenes de llegums i mill juntament amb material com pots, gots, oueres, culleres, etc. per experimentar.
El segon racó s’estructura en 3 parts: primer, amb una fitxa de la «P» (lletra que hem escollit per treballar aquesta vegada) observen i parlem sobre la imatge que surt; després, busquen imatges i paraules amb la lletra que treballem. En segon lloc, dibuixen amb plastilina la lletra P (si cal, la dibuixem amb llapis a la taula per poder resseguir-la) i, quan acaben, fan el mateix amb el seu nom. Per últim, amb unes targetes on surt per una part la imatge i per l’altra el nom i unes safates amb lletres, trien una targeta a l’atzar i busquen les lletres corresponents per formar la paraula que surt a la imatge. També es treballa el mateix però relacionant el fonema-grafia, sense mirar la part on surt el nom escrit.
Passada una estona es fa canvi de racó i P5 va al racó sensorial i P3-P4 al de lectoescriptura on sols fan la part de confeccionar el seu nom amb la plastilina.