TIc FOrmació – Formació TIC / Professorat de l'escola Turó de Guiera
Enviar la invitació a una una reunió MEET per correu electrònic de la classe
Enviar la invitació a una una reunió MEET per correu electrònic de la classe
Per l’enviament d’una invitació a una reunió MEET per correu electrònic es fa:
Accedir al calendari per copiar l’enllaç de la videoconferència.
Des del correu electrònic es fa un missatge enganxant l’enllaç de la videoconferència.
Copiar l’enllaç de la videoconferència:
Accediu al calendari i cliqueu sobre la reunió que ja teniu programada.
En passar el ratolí sobre la frase Vull unir-me amb Google Meet apareix a la dreta la icona de copiar. Cliqueu la icona i ja tindreu copiat al porta-retalls l’adreça de la videoconferència.
Accediu al compte de correu de la classe, inicieu la redacció d’un correu electrònic.
Escriviu:
Assumpte del missatge (1)
Cos del missatge (2)
Enganxeu l’enllaç a la videoconferència (3)
Escriviu les adreces dels destinataris, recordeu de fer servir la còpia oculta, per amagar els correus electrònics (4)
Envieu el missatge (5)
Enviar la invitació a una una reunió MEET per correu electrònic de la classe