Enviar la invitació a una una reunió MEET per correu electrònic de la classe

Per l’enviament d’una invitació a una reunió MEET per correu electrònic es fa:

  1. Accedir al calendari per copiar l’enllaç de la videoconferència.
  2. Des del correu electrònic es fa un missatge enganxant l’enllaç de la videoconferència.

 

Copiar l’enllaç de la videoconferència:

Accediu al calendari i cliqueu sobre la reunió que ja teniu programada.

En passar el ratolí sobre la frase Vull unir-me amb Google Meet apareix a la dreta la icona de copiar. Cliqueu la icona i ja tindreu copiat al porta-retalls l’adreça de la videoconferència.
Accediu al compte de correu de la classe, inicieu la redacció d’un correu electrònic.
Escriviu:

  • Assumpte del missatge (1)
  • Cos del missatge (2)
  • Enganxeu l’enllaç a la videoconferència (3)
  • Escriviu les adreces dels destinataris, recordeu de fer servir la còpia oculta, per amagar els correus electrònics (4)
  • Envieu el missatge (5)

 

Enviar la invitació a una una reunió MEET per correu electrònic de la classe