Procediment per convocar una reunió amb alumnes

Qüestions prèvies:

  1. Per activar el MEET cal fer servir un correu de la XTEC.
  2. Les persones que participen en una reunió amb MEET no han de ser obligatòriament de la XTEC.
  3. No convé fer arribar masses compte de correu diferent a les famílies, o s’acabaran fent un embolic entre el compte de correu de l’escola, el de la classe, el dels mestres, …

Estratègia:

  1. Convoquem la reunió des del nostre compte google de la XTEC.
  2. Fem arribar la convocatòria al nostre alumnat des del compte de la classe.
  3. Als especialistes els convoquem des del nostre compte de la XTEC.

Procediment:

  1. Fem la convocatòria de la reunió al calendari del nostre compte de la XTEC.
  2. Segons els acords que hagueu fet al vostre cicle i amb els especialistes, sobre la seva participació a les reunions convideu-los o no, posant el seu correu electrònic al camp «convidats» de la pantalla del calendar. Quan sigui el moment de desar la cita digueu que enviï, per que els especialistes tinguin l’enllaç en un correu amb totes les dades.
  3. Haureu de fer arribar la invitació als alumnes del grup
  4. Copieu-vos l’enllaç a la sessió MEET.
  5. Accediu al correu de la classe.
    1. Creeu un correu nou.
    2. Poseu un assumpte al missatge
    3. Redacteu el text que considereu adequat explicant la sessió, temàtica, data, horari, altres qüestions que creieu oportunes i sobre tot: NO OBLIDEU D’INSERIR L’ENLLAÇ A LA REUNIÓ MEET.
    4. Poseu les adreces dels destinataris:
      1. Activeu el camp CCO per assegurar la privacitat dels correus electrònics del grup.
      2. Poseu les adreces dels alumnes que participaran de la sessió que esteu preparant.
    5. Envieu el correu.
    6. Aquesta operació l’haureu de repetir per a cadascuna de les trobades amb alumnes que teniu previstes.
  6. Heu de sortir del compte de correu de la classe i tornar al vostre correu de la XTEC per tornar a començar el procediment.

 

Procediment per convocat una reunió amb alumnes